امروزه با توجه به تکنولوژی که در بازار ایران رخ داده بیشتر کسب و کارها از حالت سنتی خارج شده و به سمت اینترنت روی آورده اند. البته ناگفته نماند که هنوز بسیاری از کسب و کارها به صورت سنتی فعالیت دارند و طبیعی است که بسیاری از مشاغل همچنان به روش های قدیمی به تامین کالای خود می پردازند.

در این بین صنعت زعفران به دنبال شرکت های تولید کننده ظروف عمده زعفران باشند و سریعتر بسته بندی های خود را تهیه کنند. این روال جدیدا از شکلی حضوری که برای خرید عمده ظروف زعفران که قبلا به بنکداران رجوع می کنند تبدیل به آنلاین شده است.

کارخانه تولید ظروف بسته بندی زعفران

همیشه خریداران زعفران به دنبال فروشنده یا تولید کننده دست اول برای کاهش هزینه ها بوده اند تا سود خود را بالاتر برده و میزان بیشتری از بازار را هدف قرار دهند. بنابراین مهم شده است که تامین کنندگان هم به فکر ارتباط مستقیم با فروشنده دسته اول یا خود تولید کننده بیفتند.

به چه مقدار خرید عمده ظروف زعفران گفته می شود؟

برای اینکه متوجه شویم که خرید عمده ظروف زعفران چه مقدا و به چه معناست باید بدانیم که مصرف ظرف زعفران در این صنعت در چه وضعیتی قرار دارد؟

صنعت زعفران به دو دسته تقسیم بندی می شود:

  1. تولید کننده زعفران (کشت زعفران)
  2. بسته بندی کننده زعفران

تکلیف تولید کننده زعفران که مشخص است. به دنبال مکانی هستند که نیاز خود را از خرید ظرف زعفران بر طرف کرده و در سریعترین زمان ممکن به آن برسند.

اما در مورد بسته بندی کنندگان زعفران دو دسته قرار دارند

  • تولید کنندگان خرد
  • تولید کنندگان اصلی

منظور از تولید کنندگان خرد چه کسانی هستند؟

منظور از تولید کنندگان خرد افرادی هستند که تازه این کار را شروع کرده و یا در سطح خانگی یا داخل ایران فعالیت می کنند که این افراد اقدام به بسته بندی خانگی زعفران می کنند. تولید کنندگان خرد زعفران با توجه به تولیدات خود معمولا برای خرید ظروف، تعداد کمی را طلب می کنند. به دلیل اینکه خود زعفران یک کالای گران قیمت محسوب می شود. یعنی اگر کسی بخواهد به طور مثال یک کیلو زعفران را بسته بندی کند، پول زیادی را برای این حجم هزینه می کند.

حال اگر بخواهد همین حجم را در بسته بندی زعفران یک گرمی به بازار عرضه کند، تنها به ۱۰۰۰ ظرف یک شکل نیاز دارد. حال آنکه همه ظروف زعفران مورد استفاده او به یک شکل نخواند بود. مثلا خرید ۵۰۰ عددی، ۲۰۰ عددی و حتی ۳۰ عددی هم در بین خریداران به چشم می خورد. این حجم از خرید ظرف زعفران معمولا از دید ما یک خرید عمده ظرف زعفران محسوب نمی شود.

منظور از تولیدکنندگان اصلی و عمده چه کسانی هستند؟

بنابراین به طور کلی خرید های کارتنی در تیراژ هایی فراتر از آنچه که گفته شد یک خرید عمده ظرف زعفران است.

خرید ظروف زعفران دسته اول چه مزایایی دارد؟

واقعیت این است که در تیراژ تولید پایین که اختصاص به تولید کنندگان زعفران کوچک یا خانگی دارد، خرید دسته اول ظروف ممکن است خیلی مهم نباشد. از این جهت این هم مهم است که قیمت ظرف زعفران از فروشنده دسته اول نسبت به خرید عمده ظروف زعفران از بنکدار یا واسطه، ممکن است هزینه ظرف را افزایش چشمگیری دهد، اما اساسا خود ظرف زعفران معمولا نسبت به ارزش کل بار عدد بزرگی محسوب نمی شود. مگر زمانی که از جعبه برای بسته بندی زعفران استفاده شود که یک پک هدیه زعفران برای استفاده های لوکس است.

قیمت ظرف زعفران در بازار

شرایط حساس کنونی اقتصاد کشورمان به شکلی است که امکان قیمت دهی قطعی حتی برای کوتاه مدت سخت و حتی نا ممکن است و به دلیل تغییر قیمت مواد اولیه ممکن است نوسان داشته باشد. اما می توان نوع بسته بندی زعفران را با توجه به گرانی و ارزانی قیمت ظرف زعفران طبقه بندی کرد. که در ادامه به طور کلی توضیح می دهیم.

گران ترین ظرف زعفران

گران ترین ظرف زعفران، ظرف فلزی زعفران یا شیشه زعفران است. دلیل اینکه این محصول گران تر از سایر محصولات است به خاطر استفاده فلز در آن است. قیمت ظرف فلزی زعفران در بازار معمولا تا ۴۰٪ گران تر از سایر محصولات مثلا کریستال است.

قوطی فلزی خاتم 10 گرم دو طرفه

در رده بعدی گران ترین ظرف زعفران ظرف کریستالی ایستاده زعفران است. ظروف کریستالی از ترکیب پلیمر و شفاف کننده بعنوان متریال های اصلی و برخی دیگر از مواد ساخته می شود. که تنوع آن در ایران بسیار بالاست که نمونه هایی از آن ها را شما می توانید در ادامه ببینید.

تولید و پخش ظروف کریستال زعفران

مورد بعدی ظروف کریستالی گرد و ظروف کریستالی مستطیل نیز در رده سوم گران ترین ظرف زعفران قرار دارند. که با توجه به وزن های نیم تا 15 مثقال بیشترین نوع استفاده از قدیم در بازار ایران داشته اند.

اما جعبه بسته بندی زعفران که در اصطلاح به آن Secondary packages هم گفته می شود برای بسته بندی ثانویه ظروف زعفران استفاده می شود. که این نوع بسته بندی بیشترین استفاده در بازار را دارند.

چاپ انواع پاکت بسته بندی زعفران

برای خرید عمده ظروف زعفران می توانید با گروه ثمین پک بعنوان تخصصی ترین گروه که تولید ظروف زعفران را بر عهده دارد تماس بگیرید. خرید از ثمین پک این اطمینان را به شما می دهد که قیمت ظرف زعفران خریداری شده نسبت به سایر فروشگاه ها پایین تر است و با کیفیت بالاتری عرضه می شود.

این گروه کاملا تخصصی در زمینه زعفران فعالیت دارد و روزانه مشاوره های رایگان زیادی را به افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار در زمینه زعفران و فروش آن را دارند، انجام می دهد.

خرید عمده ظرف زعفران از کدام شرکت می بایست انجام شود؟

حالا باید بدانیم که برای خرید ظروف زعفران باید به کدام گروه اعتماد کنیم و چه نکاتی را یک شرکت برای فروش ظرف زعفران می بایست رعایت کند.

  • خرید عمده ظرف زعفران از فروشنده دسته اول و اطمینان از قیمت پایین ظرف زعفران
  • خرید ظرف زعفران با فاکتور رسمی
  • خرید عمده ظروف زعفران مطابق با استاندارد های صادراتی و بهداشتی
  • تنوع موجود در ظروف زعفران و خشکبار
  • ارائه سرویس مناسب به مشتری در جریان خرید ظروف زعفران و خشکبار

جمع بندی

خرید عمده ظروف زعفران به دلایل عمده ای که ذکر شد اهمیت دارد. بنابراین پیدا کردن یک تامین کننده که تمام ویژگی های ذکر شده را داراست، می تواند قدمی قابل ملاحظه برای جلوگیری از اتلاف وقت و منابع بوده و این امکان را فراهم کند که قیمت ظروف زعفران مقرون به صرفه باشد.

مدیر فروش ثمین پک مشهد

آقای قربانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه‌های زیر کلیک کنید.

فرم مشاوره

1 thoughts on “خرید عمده ظروف زعفران

  1. محمد میگوید:

    از مقاله شما در مورد خرید عمده ظروف زعفران متشکرم
    کمک زیادی به من در انتخاب ظروف بسته بندی زعفران کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *